Dostava robe
Narudžbe ćemo poslati u roku 4-7 radna dana (subote, nedjelje i praznici isključeni), ovisno o trenutnoj raspoloživosti artikla. Ukoliko Vam nećemo moći isporučiti pošiljku u navedenom roku ili uopće, o tome ćemo vas obavijestiti. Vi pritom možete odlučiti hoćete li prekinuti narudžbu ili pričekati da naručeni proizvod postane dostupan. Novac s Vaše kreditne kartice neće biti povučen do trenutka isporuke.
Molimo Vas da uzmete u obzir moguće odstupanje u vremenu potrebnom za dostavu tj. vrijeme dostave može premašiti max. 5 radnih dana zbog povećanog obujma narudžbi.
Razmjena paketa, kao rezultat pogrešnog slanja ili pripreme proizvoda s naše strane, besplatna je, a ukoliko imate potrebu zamijeniti zaprimljeni proizvod zbog pogrešne narudžbe ili veličine proizvoda, troškove razmjene snosi naručitelj.
Dostavu vršimo:
- BOX NOW paketomatima
- GLS dostavnom službom
- Osobno preuzimanje u ljekarni "local pick up"
BOX NOW paketomatima
Za iznos narudžbe manji od 50,00 EUR trošak dostave snosi naručitelj i ona iznosi 3,00 EUR (PDV uključen) za sva mjesta u Republici Hrvatskoj gdje su postavljeni paketomati.
Za iznos narudžbe (ukupno, samo proizvodi) iznad 50,00 EUR dostava je besplatna za sva mjesta u Republici Hrvatskoj gdje su postavljeni paketomati.
Kako platiti paket ako ste odabrali plaćanje po dostavi u paketomatu?
Kada preuzmemo Vaš paket u webshopu, zaprimit ćete poruku u kojoj Vas informiramo kako je paket na putu i kako izvršiti uplatu putem linka (vidi sliku).
Plaćanje se vrši isključivo kreditnom karticom putem poveznice koju zaprimate na vaš e-mail prije preuzimanja paketa.
Napomena: Plaćanje gotovinom nije moguće!
Prednosti dostave Box Bow paketomatima:
- Dostupno 24/7
- Dostava isti ili drugi dan nakon obrade narudžbe
GLS dostavnom službom
Za iznos narudžbe manji od 50,00 EUR trošak dostave snosi naručitelj i ona iznosi 5,00 EUR (PDV uključen) za sva mjesta u Republici Hrvatskoj.
Za iznos narudžbe (ukupno, samo proizvodi) iznad 50,00 EUR dostava je besplatna za sva mjesta u Republici Hrvatskoj.
Pošiljku ćemo isporučiti putem GLS kurirske službe. Kako bismo osigurali što kvalitetniju komunikaciju između Vas i dostavljača, dostavljaču ćemo ustupiti i kontakt broj telefona koji ste nam naveli prilikom registracije.
GLS nudi poseban oblik dostave FLEX DELIVERY
Više o procesu GLS flex delivery:
1. korak: Informacije na početku otpreme
Pošiljatelji zaprimaju narudžbe, pripremaju otpremu i putem sustava za otpremu GLSu prenose uobičajene podatke o pošiljci – uključujući i e-mail adresu te broj mobilnog telefona primatelja. Na taj način aktiviraju opcije fleksibilne dostave. GLS putem e-mail poruke i/ili sms-a obavještava primatelja o predstojećoj dostavi kao i o standardnom vremenskom okviru dostave. GLS također šalje poveznicu, koja primatelje neposredno vodi na GLS-ovog upravitelja dostave (Delivery Manager) gdje oni imaju mogućnost odabira između nekoliko opcija dostave prema vlastitim željama i potrebama.
2. korak: Obavijest o očekivanom vremenskom okviru dostave
Ujutro, na dan dostave kad dostavljač skenira paket, primatelju se automatski šalje druga obavijest putem e-mail i/ili sms-a, koja sadrži 3-satni vremenski okvir očekivane dostave. Poruka također sadrži telefonski broj dostavljača i službe za korisnike. U tom se vremenu GLSov upravitelj dostave (Delivery Manager) više ne može koristiti.
3. korak: Izaberite način dostave
U slučaju da je prvi pokušaj dostave neuspješan, primateljima se automatski šalje obavijest putem e-maila i/ili sms-a. Poruka sadrži poveznicu koja neposredno vodi na GLSovu stranicu upravitelja dostave (Delivery Manager) gdje sve opcije za dostavu stoje na raspolaganju, i gdje primatelji ponovo mogu odrediti što će se dalje dešavati sa paketom.
Dostava će biti obavljena u roku 1-2 radnih dana nakon što pošaljemo paket (subote, nedjelje i praznici isključeni), osim manjih mjesta i otoka, za koje se primjenjuje važeći raspored vožnje GLSa
Osobno preuzimanje u ljekarni "local pick up"
Vaše naručene proizvode možete podignuti u našim ljekarnama "local pick up" tek po zaprimanju (mail, sms ili poziv) obavijesti o spremnosti narudžbe, te najkasnije 14 radnih dana od dana primanja obavijesti o spremnosti narudžbe.
Zdravstvena ustanova Ljekarne Lukačin ne preuzima odgovornost u slučaju kašnjenja isporuke zbog više sile.
Prije isporuke svaki artikl provjeravamo da nije oštećen. Molimo da pošiljku provjerite kada ju preuzmete te eventualna oštećenja i reklamacije pošaljete na mail: info@ljekarne-lukacin.hr u roku od 24 sata s priloženim fotografijama ili video zapisom radi što bržeg rješavanja istog.